کارگاه رازهای پیشبرد (پروموشن) برای فروش


مدرس : دکتر مجید موسوی
saman.ms6757@gmail.com اگر می خواهید موفقیتی داشته باشید، یادگیری درب ورودی آن است.

تخصص ها:

  • مشاوره کسب و کارهای سازمانی
  • مشاوره کسب و کارهای نوپا و استارت آپ
  • مشاوره پروژه های مدیریت دانش (KM)
  • مشاوره سیستم های یکپارچه برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
  • مشاوره پروژه های باز مهندسی فرآیند کسب و کار (BPM)
  • مشاوره سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
  • مشاوره پیاده سازی سیستم های روابط عمومی
  • مشاوره خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ
  • مشاوره خدمات فروش و بازاریابی
  • مشاوره برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس های ملی

برچسب ها:

رازهای پیشبرد (پروموشن) برای فروش
تاریخ شروع : 1399/05/25 ساعت شروع : 17:00 مدت دوره : 2 ساعت
مبلغ دوره : 80,000 تومان

40,000 تومان
خرید دوره ثبت اطلاعات واریزی

نحوه برگزاری: یک جلسه – وبینار آنلاین

مخاطبین:

  • علاقمندان به علم فروش و بازاریابی
  • علاقمندان به افزایش فروش در کسب و کارشان
  • مدیران کسب و کارها

 درباره کارگاه:

همانگونه که می بینید بیشتر این روش ها هزینه زیادی دربرندارند و برای انجام آنها سرمایه مالی کمی نیاز است . این ها تکنیک هایی هستند که اغلب ساده به نظر می رسند ، بسیار موثر عمل می کنند و در سرتاسر دنیا توسط کمپانی های کوچک و بزرگ و همچنین کارآفرینان نوپا استفاده می شوند .

به دلیل شرایط رقابتی دنیای امروز ، اغلب کسب و کارها از ترکیبی از روش های پیشبرد فروش و پروموشن برای شکست دادن رقبا ، جذب مشتری جدید ، حفظ مشتریان موجود و از همه مهمتر افزایش فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند .

سرفصل ها


  • تفاوت برنامه فروش و پیشبرد فروش چیست ؟
  • دلایل رشد روزافزون استفاده از ابزارهای پیشبرد فروش
  • 16 نوع پیشبرد فروش

پسندیدم


سوالات و نظرات کاربران
برای ارسال نظر نیاز است وارد سایت شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری عضو شوید.