تخصص ها:
برچسب ها:
تاریخ شروع : 1399/09/19 | ساعت شروع : 19:00 | مدت دوره : 30 ساعت |
مبلغ دوره : 450,000 تومان 450,000 تومان |
آکادمی ملی بازاریابی شبکه ای با همکاری آدکامی برسام (شرکت فنی مهندسی رایا برسام پاسارگاد) برگزار می کند:
بازاریابی شبکه ای را اصولی فرابگیرید و حرفه ای شوید.
در این دوره تخصصی بلند مدت ، شما مهارت های مورد نیاز بازار کار نتورک مارکتینگ ایران را کسب می کنید.
پیش نیاز:
علاقه به نتورک مارکیتنگ، پیشرفت و کسب درآمد بیشتر
مزایای دوره دوره تربیت مشاور نتورک مارکتینگ
اعطای ارائه گواهینامه معتبر پایان دوره
مشاوره رایگان رایگان برای ثبت نام
پشتیبانی آنلاین در زمان برگزاری
آموزش تئوری و عملی مباحث
تدریس صفر تا صد مباحث
پروژه محور بودن دوره
منتورینگ (پشتیبانی منتور در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل همزمان و یک ماه بعد از دوره
برگزاری به صورت مجازی و آنلاین )
امکان ارتباط و مطرح نمودن سئوالات با مدرس در طول دوره
امکان ارتباط و تبادل اطلاعات با سایر شرکت کندگان در طول دوره
نحوه برگزاری:
مدت زمان هر جلسه :2 ساعت
نحوه برگزاری: آنلاین
روزهای برگزاری دوره: شنبه و چهارشنبه
دوره تربیت مشاور نتورک مارکتینگ مناسب چه افرادی می باشد؟
افرادي كه دوست دارند به عنوان يك متخصص و مشاور نتورک مارکتینگ در شركت هاي بزرگ فعال در این عرصه مشغول به فعاليت شوند.
افرادي كه عاشق چالش هاي جديد و گوناگون بوده و داراي روحيه شكست ناپذير براي مواجه با آن ها هستند.
افرادي كه مي خواهند یک لیدر فوق العاده و موفق شوند
افرادي كه به دنبال جذب حرفه ای افراد و عمق دهی به شبکه خود می باشند
افرادی که زیاد نه شنیدن و راه های درست و تکنیک های پرزنت را نمی دانند
افراد فعال عرصه نتورک مارکتینگ
افرادي كه به دنبال یادگیری اصولی و رزومه سازی حرفه ای هستند
افرادي كه دوست دارند شارپ درآمدی خوبی داشته باشند
این دوره برای چه کسانی توصیه نمی شود؟
کسانی که علاقه دارند تا با روش های قدیمی، فعالیت نمایند.
کسانی که احساس میکنند به توسعه ی خود و یادگبری نیازی ندارند.
کسانی که تصمیم جدی برای افزایش جذب و درآمد ندارند.
کسانی به قدرت درآمد زایی نتورک اعتقاد ندارند.
درباره دوره:
در طول حدود ۷۰ سال گذشته كه روش بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) در دنيا ايجاد شده، سالانه هزاران كمپانی در سطح جهان يا شيوه فروش به سبك بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را به شيوه هاي قديمی خود می افزايند و يا به طور كل فقط از اين طريق محصولات خود را به بازار ارائه می كنند.در واقع اين شركت ها به جاي پرداخت هزينه های سنگين و نه چندان موثر تبليغات سنتی، اين هزينه ها را به شكل پاداش و پورسانت به مشتريانشان ارائه می نمايند كه ايشان را تشويق كنند تا قسمتی از زمانشان را به معرفی و فروش محصولات آنها به اطرافيانشان اختصاص دهند.
هدف از این دوره تربیت مشاوران و فعالان حرفه ای در زمینه نتورک مارکتینگ میباشد.
فصل اول) بازاریابی چیست؟
1.تعریف بازاریابی
2.انواع بازاریابی
3.تفاوت بازاریابی و فروش
4.ارکان بازاریابی
فصل دوم) بازاریابی شبکه ای چیست؟
1.بازاریابی شبکه ای چیست ؟
2.آشنايی با صنعت بازاریابی شبكه ای
3.شركت بازاریابی شبکه ای
4.مزایای بازاریابی شبکه ای
5.شركتهای سالم بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) و ناسالم (هرمی(
6.چراشغل بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) پتانسيل بسيار بالايی براي رشد و موفقيت دارد ؟
7.ثروت بالا با بازاریابی شبکه ای؛ سراب یا واقعیت؟
8.مقایسه ی نتورک مارکتینگ با روش های مرسوم فروش محصولات
9.پلن باینری نتورک مارکتینگ چگونه عمل می کند؟
فصل سوم) موفقیت در بازایابی شبکه های
1.برسی عوامل موفقیت لیدر های حرفه ایی
2.تیم ورک – اصلی ترین نکات تیم داری در بازاریابی شبکه ای چیست؟
3. 5 اصل برای تشکیل یک تیم موفق
4.اصول نوشتن ليست افراد در بازاريابی نتورک مارکتینگ چیست؟
5.روش های اصولی دعوت در بازاریابی شبکه ای
6.تبدیل افراد سوخته به زیر مجموعه
7.چهار قانون دعوت در بازاریابی شبکه ای
8.چیستی و ماهیت فروش در نتورک مارکتینگ
9.فالو و فالوئر شدن چرا و چگونه؟
10.تکنیک های معجزه آسای پرزنت
11.آداب حضور در جلسه معارفه(پرزنت) در نتورک مارکتینگ
12.آداب پس از پايان جلسه معارفه(پيگيری یا فالو) در بازاریابی شبکه ای
13.بررسی فاکتور های پرزنت عالی و ثمر بخش
14.چگونه افراد بد بین را پرزنت کنیم ؟
15.آبجکشن احساسی افراد تیم در بازاریابی شبکه ای را چگونه پاسخ دهیم؟
16.وظایف ما به عنوان لیدر مستقیم چیست؟
15.17ویژگی یک لیدر موفق در بازاریابی شبکه ای
18.وظایف ضروری لیدر مستقیم برای رشد تیم
19.راز تکثیر در بازاریابی شبکه ای چیست؟
20.دلایل دلسردی در نتورک مارکتینگ و جلوگیری از آن
4.21دلیل اصلی نه گفتن افراد به بازاریابی شبکه ای و پاسخ به این دلایل
22.هنر گفتگو کردن
23.غلبه بر اعتراضات و موانع فروش
24.خاتمه فروش و شروع مشتری مداری
25.بررسی نماد وضعیت فعالیت شرکتهای بازاریابی شبکه ای
26.بررسی مجوز بازاریابی شبکه ای