تخصص ها:
برچسب ها:
تاریخ شروع : 1399/06/01 | ساعت شروع : 17:00 | مدت دوره : 22 ساعت |
مبلغ دوره : 500,000 تومان 390,000 تومان |
خرید دوره ثبت اطلاعات واریزی |
ارائه گواهینامه حضور در دوره
نحوه برگزاری: هر جلسه 2 ساعت – آنلاین
روزهای برگزاری دوره: شنبه و چهارشنبه
مخاطبین:
درباره دوره:
من چطور میتوانم یک برند بزرگ شوم؟چگونه میتوانم این نام تجاری را پایدار نگه دارم؟و چه چیزی موجب ارزش دهی به نام تجاری من میشود؟داستان و نیت من چیست؟ و چگونه میتوانم آن را بیان کنم؟
سوالی که فکرمن را به خود مشغول کرده و تاکنون بیشترین اهمیت را برای من داشته این است که : این برندینگ چه دنیایی است؟
برندینگ چیزی فراتر از یک ارم و بیشتر از یک وب سایت و همچنین مفهومی گسترده تر از یک کارت ویزیت می باشد. برندینگ مفهومی فراتر از رنگ ها و نوشتار و عناوینی است که شما برای معرفی شرکت خود انتخاب میکنید.نام تجاری شما صدای شما در بازار فروش وابزاری برای شکست رقبای کاری شما می باشد.هم چنین فرصتی است برای خلق و به وجود اوردن ایده هایی با تاثیر پایدار و اینکه چگونه نیت و قصد خود را بیان کنید و در نهایت کلید دست یابی به موفقیت و بقا شما می باشد.
در این دوره مباحث اجرایی برندینگ را بصورت کامل و اجرایی آموزش خواهید دید.
برندینگ چیست؟
تفاوت برندسازی و برندینگ
هدف از برندینگ و برندسازی
چرا باید بر روی برندینگ سرمایه گذاری کنیم؟
چهارپایه برندینگ (Pre-Branding) چیست؟
هویت برند (Brand Identity) چیست؟
دلایل سرمایهگذاری براي هویت برند
طراحی هویت برند
برندینگ وب سایت در عصر بازاریابی