دوره آنلاین برندینگ حرفه ای


مدرس : دکتر مجید موسوی
saman.ms6757@gmail.com اگر می خواهید موفقیتی داشته باشید، یادگیری درب ورودی آن است.

تخصص ها:

  • مشاوره کسب و کارهای سازمانی
  • مشاوره کسب و کارهای نوپا و استارت آپ
  • مشاوره پروژه های مدیریت دانش (KM)
  • مشاوره سیستم های یکپارچه برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
  • مشاوره پروژه های باز مهندسی فرآیند کسب و کار (BPM)
  • مشاوره سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
  • مشاوره پیاده سازی سیستم های روابط عمومی
  • مشاوره خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ
  • مشاوره خدمات فروش و بازاریابی
  • مشاوره برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس های ملی

برچسب ها:

برندینگ حرفه ای
تاریخ شروع : 1399/06/01 ساعت شروع : 17:00 مدت دوره : 22 ساعت
مبلغ دوره : 500,000 تومان

390,000 تومان
خرید دوره ثبت اطلاعات واریزی

ارائه گواهینامه حضور در دوره
نحوه برگزاری:
هر جلسه 2 ساعت – آنلاین

روزهای برگزاری دوره: شنبه و چهارشنبه

مخاطبین:

  • مدیران کمال‌گرا و هدفمند
  • رهبران کسب‌وکارهایی که به فکر راه‌اندازی یک برند بزرگ می‌باشند.
  • افرادی که به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار بزرگ هستند.
  • رهبران کسب و کار
  • رهبرانی که به دنبال شناخت کامل خود می‌باشند و قصد دارند شخصیت خود را در برندشان انتقال دهند.
  • مدیرانی که قصد دارند اعتماد منابع انسانی و مشتریانشان را جلب نمایند.
  • رهبرانی که به دنبال ایجاد یک برند حرفه‌ای و قدرتمند می‌باشند.
  • افراد علاقمند به حوزه‌ی برندینگ و دیجیتال مارکتینگ

 درباره دوره:

من چطور میتوانم یک برند بزرگ شوم؟چگونه میتوانم این نام تجاری را پایدار نگه دارم؟و چه چیزی موجب ارزش دهی به نام تجاری من میشود؟داستان و نیت من چیست؟ و چگونه میتوانم آن را بیان کنم؟

سوالی که فکرمن را به خود مشغول کرده و تاکنون بیشترین اهمیت را برای من داشته این است که : این برندینگ چه دنیایی است؟

برندینگ چیزی فراتر از یک ارم و بیشتر از یک وب سایت و همچنین مفهومی گسترده تر از یک کارت ویزیت می باشد. برندینگ مفهومی فراتر از رنگ ها و نوشتار و عناوینی است که شما برای معرفی شرکت خود انتخاب میکنید.نام تجاری شما صدای شما در بازار فروش وابزاری برای شکست رقبای کاری شما می باشد.هم چنین فرصتی است برای خلق و به وجود اوردن ایده هایی با تاثیر پایدار و اینکه چگونه نیت و قصد خود را بیان کنید و در نهایت کلید دست یابی به موفقیت و بقا شما می باشد.

در این دوره مباحث اجرایی برندینگ را بصورت کامل و اجرایی آموزش خواهید دید.

سرفصل ها


برندینگ چیست؟

تفاوت برندسازی و برندینگ

هدف از برندینگ و برندسازی

چرا باید بر روی برندینگ سرمایه گذاری کنیم؟

چهارپایه برندینگ (Pre-Branding) چیست؟

  • تصمیم اول: خودشناسی (Self-Analysis)
  • تصمیم دوم: مخاطب شناسی (Audience-Analysis)
  • تصمیم سوم: محیط شناسی (Environment-Analysis)
  • تصمیم چهارم: خلاقیت (Creative Communications)

هویت برند (Brand Identity) چیست؟

دلایل سرمایه‌گذاری براي هویت برند

طراحی هویت برند

برندینگ وب سایت در عصر بازاریابی


پسندیدم


سوالات و نظرات کاربران
برای ارسال نظر نیاز است وارد سایت شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری عضو شوید.