الگوریتم ساخت محتوای کیفی در فرآیند سئو برای موفقیت برند


گردآورنده : عماد فرجی
info@etehadieh.com اتحادیه رایانه و ماشین های اداری مشهد

تخصص ها:

  • اتحادیه رایانه و ماشین های اداری مشهد

برچسب ها:

الگوریتم ساخت محتوای کیفی در فرآیند سئو برای موفقیت برند

الگوریتم ساخت محتوای کیفی در فرآیند سئو برای موفقیت برند

امروزه با گستردگی اینترنت و شبکه های اجتماعی، صاحبان کسب و کارهای مختلف برای جذب مشتری و پیشبرد اهداف تجاری خود از روش های تبلیغی استفاده می کنند. نگارش محتوای متناسب با نوع کسب و کار و با رعایت علائم نگارشی به عنوان روشی تبلیغاتی، تاثیر قابل توجهی در جذب کاربران اینترنتی دارد.

شناسایی مخاطبان، قدم اول؛

مهارت تولید محتوا برای وب سایت بیش از آن که به یادگیری فنون خاصی نیاز داشته باشد، به دانش تجربی و تمرین مستمر نویسنده تکیه دارد. پیش از شروع و اقدام به تولید محتوا باید نیاز مخاطبان خود را شناسایی کرد. برای دست یابی به این هدف لازم است که نویسنده و یا شخصی که بر روی ابزار تخصصی سئو آشنایی دارد، از طریق ابزارهایی همچون Google Analytics بازدید کنندگان فضای آنلاین خود را شناسایی کند و بر روی افکار و موضوعات مورد بحث شان تا جایی که به آن ها دسترسی دارد، به آگاهی مناسبی دست یابد.

چگونگی نگارش محتوای تخصصی؛

برای تحریر محتوای تخصصی، داشتن تخصص در آن زمینه ی به خصوص شرطی لازم نیست. چه بسا تولید کننده ی محتوا با جستجو و مطالعه، و نیز مصاحبه با صاحب نظران مختلف بتواند تا حدی به دانسته های خود تا جایی که برای نگارش متن موردنظر کفایت کند به آگاهی خوبی برسد. با توجه به سفارش های کارفرمایان به تولید کنندگان محتوا که شامل جزئیاتی همچون تعداد کلمات و.. می باشد، محتواسازان باید به گونه ای هدفمند و با کلمات کلیدی مناسب و بدون هرزگویی هایی که هم از ارزش سایت و نیز از ارزش کار نویسنده می کاهد، بپرهیزند.

نگارش محتوای منحصر به فرد؛

نویسندگان محتوا درعین حال که باید از روش های کاری رقیبان خود که به موفقیت انجامیده الهام بگیرند، نباید مانند آن ها متن نویسی کنند. باید سعی داشت که روشی را در نویسندگی پیاده کرد که در عین سادگی، سرگرم کننده و کوتاه بودن، مختص شخص نگارنده باشد. زبان فارسی سرشار از استعاره و کنایه است و این امر در به مالکیت در آوردن هر متن به نگارنده ای خاص، کمک شایانی می کند.

دسته بندی محتوا؛

مخاطبان سراغ مطالبی می روند که دارای تیتر، عناوین و نظمی مناسب، و نیز درک آن برایشان سریع و راحت باشد.

نوشتن کلمات کلیدی (Keyword) دست اول و جدید؛

کاربران از خلاقیت استقبال می کنند. هرقدر کلمات کلیدی به کار رفته در متن خلاقانه تر باشد، می توان انتظار مطالعه ی بیشتری از سوی کاربران نسبت به متونی با کلمات کلیدی پرتکرار تر داشت.

باوجود تمام این دستورالعمل ها، تولید محتوا مهارتی است که با تجربه و تمرین به غنا می رسد نه با حفظ اصول مکتوب در کتب و رسانه ها. بنابراین نویسندگان هر قدر آزمون و خطای بیشتری در این زمینه تجربه کنند، به تبع آن به موفقیت بیشتری دست خواهند یافت.


پسندیدم


سوالات و نظرات کاربران
برای ارسال نظر نیاز است وارد سایت شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری عضو شوید.