راه های رشد و رسیدن به موفقیت در کسب و کار خانگی


گردآورنده : دکتر مجید موسوی
saman.ms6757@gmail.com اگر می خواهید موفقیتی داشته باشید، یادگیری درب ورودی آن است.

تخصص ها:

  • مشاوره کسب و کارهای سازمانی
  • مشاوره کسب و کارهای نوپا و استارت آپ
  • مشاوره پروژه های مدیریت دانش (KM)
  • مشاوره سیستم های یکپارچه برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
  • مشاوره پروژه های باز مهندسی فرآیند کسب و کار (BPM)
  • مشاوره سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
  • مشاوره پیاده سازی سیستم های روابط عمومی
  • مشاوره خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ
  • مشاوره خدمات فروش و بازاریابی
  • مشاوره برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس های ملی

برچسب ها:

راه های رشد و رسیدن به موفقیت در کسب و کار خانگی

داشتن یک کسب و کار خانگی موفق می‌تواند راه فوق‌العاده‌ای برای ایجاد درآمد از کاری باشد که واقعا دوست دارید انجامش دهید.

برای داشتن یک کسب و کار خانگی موفق، خیلی چیزهاست که قبل از شروع باید در نظر بگیرید. اگر طرح بی‌نقصی بچینید و آن را دنبال کنید می‌توانید صاحب یک کسب و کار خانگی موفق باشید.

مطمئنا شروع یک کسب و کار با یک یا دو نفر بدون سرمایه، اجاره یا کارکنان می تواند به عنوان یک راه آسان برای کسب درآمد در ابتدا ظاهر شود، اما زمانی که تلفن شروع به زنگ زدن می کند و مشتریان همچنان بیشتر میشوند، کسب و کار رو به شکست حرکت می کند.

این مراحل را دنبال کنید تا کسب و کار خانگی خود را به موفقیت شخصی و حرفه ای تبدیل کنید:

1.تمرکز بر یک محصول یا خدمات واحد

روی یک محصول و کار تمرکز داشته و سپس آن را به بازار عرضه کنید، آن را به فروش برسانید، آن را تبلیغ کنید، همه چیز را که می توانید برای افزایش فروش یک محصول یا خدمات، انجام دهید.

  1. خط تولید خود را گسترش دهید تا محصولات یا خدمات تکمیلی ارائه دهید

هنگامی که شما بر روی یک محصول یا خدمات که مشتریان واقعا دوست دارند تمرکز کنید، فرصت را از دست ندهید تا موارد مربوط به تنوع محصول خود را بیابید.

نه تنها این انتخاب مشتریان شما را وسیع تر می کند، بلکه باعث می شود که محصولات شما به خرده فروشانی که به طور معمول یک محصول خطی را به عنوان یک محصول واحد خریداری می کنند، جذاب تر باشد.

3.یافتن راه هایی برای افزایش فروش به مشتریان موجود خود. این خیلی ارزان تر از پیدا کردن امکانات جدید است

حتی اگر شما نمیتوانید خط تولید خود را گسترش دهید، می توانید درآمد خود را با فروش بیشتر محصولات یا خدمات موجود خود به مشتریانی که قبلا داشته اید، افزایش دهید. یک راه آسان برای انجام این کار از طریق تخفیف کالا است.

4.کمک های پاره وقت استخدام کنید

ممکن است بودجه کافی برای استخدام یا نیازی به استخدام یک کارمند تمام وقت نداشته باشید! پس استفاده از خدمات یک کارمند پاره وقت، کارآموز یا فریلنسر می‌تواند بسیار موثر و مناسب باشد. ایجاد یک شبکه از افراد ماهر می‌تواند در آینده به شما کمک کند. وجود دیدگاه‌های مختلف به تصمیم‌گیری بهتر در کسب و کار کمک زیادی می‌کند.

  1. یک وب سایت ایجاد کنید.

روزهایی فرامی‌رسد که برای فروش محصولات به یک فروشگاه نیاز دارید. یک وبسایت به شما این امکان را می‌دهد که محصولات خود را به هر کسی و در هر جایی که می‌خواهید بفروشید. باز کردن یک فروشگاه اینترنتی، دستیابی به مشتریان خرده فروش را آسان میکند. بوتیک های مبتنی بر وب برای فروشندگان محصولات ویژه مانند کتاب های نادر، کلکسیون ها و غذاهای لذیذ به شما امکان می دهد میلیون ها مشتری را در سراسر جهان بدون هزینه اجاره، خدمات آب و برق و غیره به آنها دسترسی پیدا کنید.

6.با کسب و کارهای دیگر رابطه برقرار کنید

کار با کسب و کارهای دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای بازاریابی و فروش محصولات است. کیک می‌پزید؟ بسیار خب از کافی‌شاپ‌ها برای فروش کمک بگیرید. اگر طراح گرافیک هستید با شرکت‌های تبلیغاتی همکاری کنید. همیشه کسی هست که شما می توانید با آن همکاری کنید تا به نفع هر دو شما باشد.

چگونه یک شریک استراتژیک مناسب پیدا کنیم:

  • بازار هدف‌تان را به وضوح تعریف کنید. به دنبال کسب و کارهایی باشید که در بازار هدف شما فعالیت می‌کنند، اما رقیب شما نیستند.
  • کسب و کارهایی را پیدا کنید که حداقل، کمی بزرگتر از کسب و کارتان باشند.همکاری با یک کسب و کار موفق و بزرگ مزایای زیادی به همراه دارد.
  • فقط با یک کسب و کار شریک شوید به این شرط که شهرت خوبی داشته باشد.

 8.مزیت رقابتی ایجاد نمایید

یک کسب ‌و کار خانگی باید به‌طور مشخص یک پیشنهاد منحصر به‌ فرد ارائه نماید. این امر به معنای جذب طرف مقابل با طرح این سؤال اساسی است « چرا افراد باید به ما مراجعه کنند و یا به‌جای مراجعه به رقبا و خرید محصولات و خدمات آن‌ها، محصولات و خدمات ما را خریداری نمایند؟» به‌عبارت‌دیگر، چه جنبه یا جوانبی کار شمارا از رقبا متمایز می‌سازد؟ کار شما شامل خدماتی از قبیل خدمات بهتر، گارانتی طولانی‌تر، انتخاب بهتر، ساعات کاری بیشتر، گزینه‌های متنوع برای پرداخت، کمترین قیمت، خدمات متناسب با هر فرد، خدمات پس از فروش بهتر، روش‌های بهتر برای مبادله و برگشت کالا یا ترکیبی از موارد فوق است؟

9. یافتن راه های جدید و متفاوت برای کسب و کار خود را از طریق خبرنامه های الکترونیکی و یا با انجام سخنرانی و یا با آموزش یک کلاس

بازاریابی کسب و کار مبتنی بر خانه شما نیازی به صرف پول زیادی در تبلیغات روزنامه ها، لیست صفحات زرد، و یا نقاط تلویزیون یا رادیو ندارد ؛ تکنیک های بازاریابی مردمی هزینه بسیار کمتر و اغلب بسیار موثرتر هستند.

اکثر اتاق های بازرگانی و گروه های اجتماعی بیش از همه خوشحال هستند که یک انجمن را برای صاحب کسب و کار محلی ارائه دهند که تمایل دارند تخصص خود را بدون هیچ هزینه ای به اشتراک بگذارند. ارسال یک خبرنامه هفتگی همچنین یک راه عالی برای دریافت نام شما در مقابل مشتریان جدید و بالقوه است.

10.مجوز بدهید.

با اعطای مجوز تولید یا فروش محصولات‌تان به کسب و کارهای دیگر می توانید بدون افزایش هزینه به کانال‌های توزیع بیش‌تری دست پیدا کنید، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و کسب و کار خود را توسعه دهید.


پسندیدم


سوالات و نظرات کاربران
برای ارسال نظر نیاز است وارد سایت شوید. در صورت نداشتن حساب کاربری عضو شوید.

بتول بنجاری        مفید و کاربردی بود🙏
پاسخ گردآورنده سپاس از وقتی که گذاشتید
مهناز بیرامی        لطفا در این مورد بیشتر پست بزارید 🙏🙏
پاسخ گردآورنده چشم حتما